360% povečanje povpraševanj z Google Adwords

360% povečanje povpraševanj z Google Adwords
Objavil

Podjetju Hiša ograj d.o.o smo z oglaševanjem pridobili za 360% več povpraševanj.

Podjetje Hiša ograj d.o.o je uveljavljeno slovensko podjetje, ki se v večini ukvarja z izdelavo vseh vrst Inox, Alu in kovinskih ograj. Poleg ograj izdelujejo tudi drsna vrata, nadstreške in vse vrste kovinskih izdelkov po naročilu kupcev.
V mesecu aprilu smo uspešno pričeli z oglaševanjem njihovih storitev in rezultati so bili vidni že po nekaj dneh. Naš cilj je bil pripeljati čim več kvalificiranih uporabnikov na njihovo spletno stran in jih pripraviti v to, da oddajo povpraševanje za željene storitve.
Pri novi oglaševalski kampaniji je ključnega pomena analiza trga in konkurence ter jasno zastavljeni cilji. Stranki smo na tak način natančno predstavili, kakšni bodo predvideni stroški mesečnega oglaševanja in koliko uporabnikov bomo zajeli z bugetom ki nam je na razpolgo.
Kratka primerjava spletnega dogajanja pred oglaševalsko kampanijo, ter dogajanje z Google oglaševanjem.

Stanje pred oglaševanjem
Spletna stran Hiša Ograj d.o.o. je dobro pozicionirana spletna stran za ključne besede ki se navezujejo na panogo s katero se podjetje ukvarja. Ker pa konkurenca agresivno oglašuje na Googlu je povpraševanj preko organskih zadetkov vedno manj, saj nova pravil štirih oglasov v zgornjem bloku organske zadetke še tako bolje potiskajo v kot.
Mesečni obisk strani: 432
Prejeta povpraševanja: 13

Rezultati z Google oglaševanjem
Google oglaševanje je prineslo velik porast targetiranih uporabnikov, ki so s pridoma oddajali povpraševanja. Poleg spletnih povpraševanj je stranka prijazno sporočila, da so prejeli povečano število klicev na mobilno telefonsko številko, ki smo jo posebej uporabili za kampanijo.
Mesečni obisk strani:2345 ( 500% povečanje obiska)
Prejeta povpaševanja: 47 (360% povečanje povpraševanj)

Kako smo našli prave kupce na spletu?
Z uspešno izpeljano strategijo iskalnega in prikaznega omrežja smo naredili številne kampanije, izdelali privlačne oglase, pritegnili uporabnikovo pozornost in prepričali uporabnika, da odda povpraševanje. V številnih primerih se je izkazalo, da so uporabniki še enkrat obiskali spletno stran in šele kasneje oddali povpraševanje po storitvi. Pri vsem tem nam je pomagala strategija remarketinga oz. po slovensko ponovnega trženja. Gre za prikazovanje oglasov uporabnikom, ki so že obiskali spletno stran in se zanimali za storitve, vendar niso izpolnili povpraševanja.

Da povzamemo vse skupaj…
Na podlagi izkušenj smo ocenili, da je povprečna vrednost posla cca 1500€. Realizacija posla pa jecca 1 na 8 povpraševanj. Torej v mesecu aprilu je podjetje z oglaševanja prejelo 47 povpraševanj, od tega je bilo reaizirianih 6 poslov. Torej skupna vrednost realizacije je znašala 9000€.
To je še en projekt uspešno izpeljane oglaševalske akcije na Google omrežju..

Še komentar lastnika podjetja:

V podjetju so se res dobro angažirali in trenutno imam res veliko dela z izmerami in ponudbami. Realizacija poslov se pozna v cca enem mesecu a vsekakor je se izplača.  Na srečo sem pred kratkim zaposlil še dodatnega delavca, ki nam uspešno pomaga pri novih projektih. Veselim se dolgoročnega sodelovanja z podjetjem.

Jonatan Učakar

 

Share