ABECEDA spletne prodaje – štirje nasveti za boljše rezultate

ABECEDA spletne prodaje - štirje nasveti za boljše rezultate
Objavil

Oglaševalci se pogostokrat srečujemo s strankami, ki se ne zavedajo kako pomembna je uporabniška izkušnja spletne strani. V tem prispevku vam bom na kratko predstavil štiri ključne napake, ter nasvete kako učinkovito povečamo stopnjo konverzije.

Hmm.. Kaj pa je pravzaprav stopnja konverzije?

Stopnja konverzije je običajno izražena v odstotkih in predstavlja razmerje med obiskovalci in kupci vaše spletne strani.  Boljša uporabniška izkušnja vodi do višje stopnje konverzije in posledično do boljših rezultatov.

Primer: Vašo spletno stran dnevno obišče 100 uporabnikov. Od teh sto uporabnikov, 4 uporabniki opravijo nakup ali povpraševanje na vaši strani. Torej stopnja konverzije v tem primeru znaša 4%.

Nejasni koraki do nakupa – Labirint brez izhoda

Verjamem, da ste tudi vi kdaj pristali na spletni strani, kjer ste želeli kupiti določen izdelek in ste se pravzaprav izgubili med nepotrebnimi koraki, ki so vodili do nakupa. Korak 1, korak 2, korak 3, in obiskovalca že več ni.

Omogočite uporabnikom, da bodo kar se da najlažje opravili nakup ali oddali povpraševanje. Enostavne rešitve so lahko “one page checkout” moduli, ki uporabnika preusmerijo natanko do strani kjer odda vse potrebne podatke in potrdi nakup. Pri obrazcih za povpraševanje pa se izogibajte nepotrebnih polj, kot so davčna številka, veliko potrditvenih gumbov in nejasnih polj.  Tehtno premislite  kateri podatki o strankah bodo zares koristni za vas.

Obvezna registracija v spletni trgovini – Berlinski zid

Registracija v spletni trgovini je podobno tako kot bi vas trgovec na vso moč vabil v svojo trgovino, tik pred vstopom pa bi vam zaklenil vrata. Registracija zahteva najmanj tri nepotrebne korake, med katerim si lahko potencialni kupec hitro premisli in ne dokonča nakupa.

Dovolite uporabnikom, da nakup opravijo kot gosti, poleg tega pa jim vseeno lahko ponudite možnost registracije. V redkih primerih je registracija obvezna ali pa omogoča dodatne ugodnosti rednim kupcem. Predhodno se pozanimajte, se splača.

Nejasna vsebina izdelkov oz ponudbe –  Majavi most

Kratki in nejasni opisi storitev oz. izdelkov pri strankah zagotovo ne vzpodbudijo pravega zanimanja. Neenotne slike, povzete z drugih spletnih strani kar kličejo po tem, da stranka zapusti stran in nakup opravi pri vaši konkurenci. Dolgo nalaganje in ne profesionalna izdelava strani zamajata zaupanje vaših potencialih strank.

-Storitev in izdelke jasno in podrobno predstavite. Pripišite tehnične karakteristike, cena naj bo jasno izpostavljena,  kaj kupec prejme v paketu in koliko stane dostava.

– Optimizirajte slike za splet. Slike naj bodo enotne, ne prevelike in jasne. Eno izmed številnih orodij, ki jih tudi sam uporabljam je Optimizilla. Enostavno zmanjšajte velikost slike na web velikost.

– Hitrost spletne strani lahko preverite z Google insights , kjer boste tudi izvedeli uporabniško izkušnjo vaše spletne strani.

Slaba mobilna/namizna postavitev strani – Francoski vrt z napako

Vaša spletna stran na namizju izgleda fenomenalno. Predstavljajte si, da večina vaših strank prihaja s Facebooka, ker stran oglašujete na Facebooku.  Vse kaže na to, da se oglaševanje na Facebooku ne izplača, saj po vašem mnenju tam uporabniki le lajkajo, komentirajo in ni resnih kupcev. Ne zavedate pa se, da ste mogoče naredili največjo napako, ker predhodno niste  primerjali izgleda strani na namiznem računalniku z izgledom na mobilnih napravah.  V velikih primerih se je pokazalo, da strani niso 100% prilagojene za mobilne naprave in, da izgled ni tako jasen kakor na namiznem računalniku, kar vsekakor otežuje doseganje ciljev uporabnikov spletne strani.

kar 75% uporabnikov uporablja Facebook le na mobilnih napravah in ne na namiznih računalnikih

Rešitev? Odstranite nepotrebne gradnike, ki kradejo fokus vaši strani. Na mobilnikih prikažite le tisto, kar je res najbolj nujno in enostavno in tako uporabnike popeljite do uspešnega zaključka.

Kako izgleda vaša stran na večih napravah lahko preverite na quirktools.com

 

Ti štirje nasveti so le eni  izmed številnih dejavnikov, ki jih je nujno potrebno upoštevati za uspešno spletno poslovanje.   Google ali Facebook oglaševanje lahko vodita v neuspeh, če ne upoštevate osnovnih pravil s katerim zagotovite dobro izkušnjo uporabnika in spletne strani.  Ne pozabite, boljša uporabniška izkušnja  vodi do višje stopnje konverzije. Višja stopnja konverzije pa neposredno do boljših rezultatov z nižjimi stroški.

Share