10 nasvetov za super spletno stran

optimizaija-spletnih-strani
Objavil

Zamislite si, da bi obstajal čudežni recept za izdelavo super spletne strani, ki bi jo uporabniki obiskovali znova in znova. V praksi pravzaprav takšnih čudežnih receptov ni, so pa stvari s katerimi lahko učinkovito pripomoremo k obiskanosti in popularnosti vaše spletne strani. Osredotočiti se je potrebno na stvari, ki bodo uporabniku pomagale razumeti spletno stran na čim boljši možen način. Poleg tega pa je hitrost nalaganja spletne strani nekaj, kar bralci spletne strani pričakujejo v prvi vrsti.

Danes vam bomo predstavili deset  nasvetov s katerimi lahko izboljšate vašo spletno stran na način, da bo pritegnilo uporabnike k ponovnemu obisku.

Hitrost nalaganja spletne strani

Če  vaša spletna stran ni obogatena z vsebino, poskrbite vsaj za to da bo čas nalaganja kratek. Če so vaša ciljna publika Slovenski uporabniki, je pomembno da stran gostuje v Sloveniji ali vsaj na Evropskih strežnikih. Ne nasedajte nizkim ponudbam s tujine in preverite lokacijo vaših strežnikov. Namreč spletna stran, ki gostuje na Združenih Državah Amerike potrebuje veliko več časa da se naloži, kot pa stran ki gostuje na Slovenskih strežnikih.

Spletne strani naj bodo dolge tolikor morajo biti

Ne nakladajte z brez vezno vsebino. Pisanje tekstov za spletno stran se razlikuje od tekstov v tiskanih oblikah. Poskrbite, da ko uporabnik pride na vašo spletno stran dobi vse iskane informacije brez nepotrebnega listanja po podkategorijah, straneh itd.

Pomembna je dobra navigacija oz. meni

Če se vaši uporabniki ne bodo znašli na strani, bodo enostavno odšli. Navigacija spletne strani mora biti jasna, enostavna, direktna  in enostavna za uporabo. Namen navigacije je da uporabnika usmerja skozi vašo spletno stran.

Nalagajte fotografije optimizirane za splet

Hitrost spletne strani lahko bistveno izboljšate z slikami ki so prilagojene za splet. Izogibajte se gromozanskim slikam, ki se bodo nalagale v nedogled.  Pomanjšajte in optimizirajte slike ter jih naložite na spletno stran, boste videli da se izplača.

Uporaba pravih barv

Pri izdelavi spletnih strani so barve kritičnega pomena. Ljudje si na različne načine interpretirajo različne barve, zato izbira napačnih barv lahko privede do napačnih razumevanj. Pri izbiri barv je potrebno upoštevati interese vaše ciljne publike, predvsem pa se je potrebno držati pravilne barvne lestvice.

Razmišljajte globalno, pišite lokalno

Zavedajte se, da so spletne strani na globalni ravni in prav vsak kdo na svetu lahko obišče vašo spletno stran. Pri pisanju jasno navedite pravilen zapis datuma, valute, časa ali merskih enot, le tako bodo bralci jasno razumeli vašo vsebino.

Pazite na pravopis

Uporabniki kaj kmalu opazijo tiskarske napake, ki jih ima vaša spletna stran. Uporabniki ocenjujejo spletne strani na podlagi kvalitete vsebine in slovničnih napakah. Enostavno, kvalitetna vsebina vam bo prinesla kvalitetno publiko, in obratno.

Vaše povezave morajo delovati

Nedelujoče povezave na spletni strani so še en pokazatelj, da vaša spletna stran ni vzdrževana. Zakaj bi se uporabniki želeli zadrževati na neki spletni strani, če se pa še lastnik ne zmeni zanjo. Nedelujoče povezave so nekaj kar se pogosto dogaja, zato je bržkone pomembno, da se pogosto preverja nedelujoče povezave na spletni strani.

Izogibajte se frazi “klikni tukaj” in podobno

Postavitev hiper povezav na vaši spletni strani naj bo jasno in dovolj dobro razloženo. Jasno razložene povezave pripomorejo k tem, da bodo uporabniki klikali nanjo. Jasno in razločno opišite tekst na povezavi, tako da bo uporabniku točno jasno kam ga bo povezava preusmerila. V nasprotnem primeru lahko z napačno interpretiranimi povezavami uporabniki kar hitro zaidejo na kakšno neželeno podstran, ki običajno vodi do tega da uporabnik zapusti vašo spletno stran.

Vaša spletna stran mora vsebovati kontaktne podatke

Veliko lastnikov spletnih strani ne želi izpostavljati svojih podatkov zaradi raznih spletnih prevar in podobno. Vendar večina kontaktov na vaši spletni strani bo povezanih z vašo spletno stranjo. To je lahko še kako uporabno, saj od uporabnikov lahko prejmete nasvete, vprašanja in celo predloge za izboljšanje vaše spletne strani. Po drugi strani pa oblikujete neko zaupanje v uporabnike, saj se bodo zaradi tega rajši vračali na vašo spletno stran.

 

 

Share