Štiri stvari, ki jih nikol ne smete narediti, če želite uspeti na Facebooku

Štiri stvari, ki jih nikol ne smete narediti, če želite uspeti na Facebooku
Objavil

Imate podjetje in ste pravkar vstopili v svet internetnega poslovanja. Opazili ste, da veliko podjetij uspešno oglašuje preko Facebooka svoje izdelke ali storitve. Tudi vi bi radi uspešno pridobili nove stranke preko spleta vendar vam to nekako še ne uspeva? V svetu in Sloveniji obstaja veliko uspešnih podjetij, ki učinkovito izkoriščajo Facebook kot vodilni marketinški kanal. Vendar še preden bo uspelo vam, si preberite nekaj ključnih stvari katerih NIKOLI, ampak NIKOLI ne storiti na Facebooku, saj vas lahko stanejo vašega uspeha.

Osebni profil za svoje podjetje – Slamnato podjetje

Prva napaka, ki jo še vedno uporablja veliko majhnih podjetij je, da uporabljajo osebni profil v poslovne namene. Zamislite si kako nadležno vse skupaj nastane potem ko vas označujejo v vseh svojih objavah, s katerimi želijo pridobiti svojo pozornost. Uporaba osebnega profila je za stranke prvi alarm neprofesionalnosti podjetja. Verjamite mi, stranke vam ne bodo zaupale.
Namesto osebnega profila enostavno ustvarite Facebook stran, ki vam omogoča številne prednosti in koristi s katerimi lahko v nadaljevanju uspešno oglašujete na Facebooku.

Nikoli ne kupujte všečkov za vašo stran – Slepi potniki

Na spletu je moč kupiti všečke s katerimi vaša stran izgleda prfektno, vendar pazite! Všečki pridobljeni na tak način so v večini primerov umetno ustvarjeni profili preko tretjih aplikacij, ki vam lahko samo škodujejo in ne prinašajo nobenih koristi. Še huje, facebook lahko tudi kaznuje vašo stran in vam jo lahko celo ukini.
Bistvo vaše Facebook strani je v tem, da si zgradite svojo bazo uporabnikov. Te uporabnika vaše storitve zanimajo in bodo z veselje sodelovali z vami. Oni so prava ciljna publika na kateri boste zgradili svoj posel preko Facebooka.

Facebook stran brez podatkov – Račun brez krčmarja

Si predstavljate, da bi nekaj kupili preko spleta od neznanca za katerega ne veste ne, od kod prihaja, ne kako mu je ime? Seveda da ne. Točno tako je tudi z vašimi potencialnimi strankami na Facbooku. Ne pustite si drzniti, da vaša stran ne bo vsebovala vseh potrebnih podatkov, ki jih kupci želijo dobiti da vam bodo zaupali.
Vzemite si čas, uporabite prijazne slike in pasice s katerimi bo vaša stran izgledala profesionalna. Za vzgled si vzemite najboljša svetovna podjetja vaše ali podobne kategorije. Jasno predstavite vaše podatke podjetja, spletno stran in vse potrebne kontakte. S tem boste dali kupcu vedeti, da je v rokah varnega trgovca.

Promoviranje nepopolnih objav – Padalec brez padala

Uspešno ste prebrodili prve tri korake in sedaj nastopi čas ko boste pričeli z oglaševanjem na Facebooku. Preko telefona ste objavili sliko izdelka, ki ste ga slikali v delavnici in dodali krajši opis. Odločili ste se, da bi jo prikazali širši publiki in tako upali, da boste kaj prodali. Promovirali ste objavo za 10€ in čakali na čarovnijo. Padec je bil trd, prodaja pa v zraku.
Oglaševanje na Facebooku je vse prej kot naključje dogodkov, ki se zgodijo ko uporabnik zažene svojo prvo oglaševalsko akcijo. Ste se pred objavo vpašali ali je slika prave dimenzije? Ste ciljali na pravo ciljno skupino in ali ste uporabili prav način obračunavanja? To so le eni izmed številnih ključnih dejavnikov, ki poskrbijo za izboljšanje vaših oglasov in vas dejansko pripeljejo do rezultatov.

Z upoštevanjem zgoraj naštetih nasvetov se že korak bližje svojim strankam. Vsak začetek je težak vendar s pravimi ukrepi lahko pripomorete k uspešnemu poslovanju na spletu. Vašo prepoznavnost si lahko uspešno povečate s pravimi prijemi, ki se dopolnjujejo v celoto. Stranke so na Facebooku, bodite prepričljivi.
Veliko uspehov!

Share