Google remarketing

Napredno oglaševanje uporabnikom, ki so že obiskali vašo spletno stran. Uporabnikom, ki so že izkazali zanimanje vendar še niso bili pripravljeni na nakup.




Kaj je Google remarketing?

Ste obiskali določeno spletno stran in kasneje na drugih spletnih straneh zasledili oglase podjetja, ki vam ponuja svoje storitve? Z Google remarketingom lahko na različne načine nagovarjamo točno določeno ciljno publiko uporabnikov, ki so predhodno že obiskali vašo spletno stran. V praksi le 2% uporabnikov zaključi nakup, odda povpraševanje že v prvem obisku spletne strani. Tovrstni oglasi so še sploh učinkoviti pri večjih, premišljenih odločitvah,  kot na primer nakup novega kolesa.

 



Vrste Google remarketing oglasov

  • Slikovne pasice (bannerji)
  • Video oglasi
  • Tekstovni oglasi
  • GSP – Gmail oglasi
  • Search Remarketing oglasi
  • Dinamični oglasi izdelkov trgovine

Kje se pojavljajo remarketing oglasi

  • Vse večje  spletne strani npr. Bolha, Avto.net, Nepremičnine, Finance
  • Na mobilnih aplikacijah in spletnih straneh
  • Youtube kanal in partnerska omrežja
  • Gmail, v zavihku promocije

Vas zanima oglaševanje?


Brezplačna analiza!