Kaj je google oglaševanje in kako z njim dosežemo prave kupce

google oglaševanje
Objavil

Kaj je Google oglaševanje? Google oglaševanje je najnaprednejše digitalno oglaševanje pri katerem sami izbiramo komu želimo prikazovati naše oglase.  Vsakodnevno v google iskalniku išče preko milijarda uporabnikov.  Google oglaševanje omogoča, da se naši oglasi prikazujejo le na natančno določene ključne besede, ki so za vas pomembne.

Na primer podjetje Streha d.o.o bi želelo preko spleta pridobiti nove stranke, njihov cilj je da bi pridobili čim več povpraševanj preko spletnega obrazca. Z administratorjem za oglaševalsko akcijo predhodno raziščejo trg in določijo, da uporabniki iščejo; »izdelava strehe«, »krovstvo«, »prenova strehe ljubljana«.  Google oglasi se bodo v Googlu med prvimi zadetki prikazovali  le osebam, ki iščejo informacije v zvezi z prenovo strehe, krovcev, v ljubljani. Na tak način smo izločili večino nerelevantnih uporabnikov, za katere vemo da niso naši potencialne stranke.  Tako sem vam predstavil kratek primer kako Google oglaševanje deluje. Google pa ponuja še mnogo strategij oglaševanja v katere bom podrobneje opisal v nadaljevanju.

Za koga je primerno Google oglaševanje?

google oglaševanje

Google oglaševanje

Google oglaševanje je primerno prav za vsa podjetja, ki se ukvarjajo z storitvami ali s prodajo različnih izdelkov. Namen Google oglasov je povečati obseg poslovanja preko spleta. Naj vas kupci najdejo, naj kupijo vaš izdelek, naj obiščejo vašo poslovalnico, naj vas pokličejo prek telefona, mogoče prenesejo vaš katalog ali mobilno aplikacijo. Google oglaševanje ponuja neskončno možnosti o povečanju obsega vašega poslovanja.

 

Kakšne oblike ponujajo Google oglasi

Google Adwords oglaševanje ponuja vrsto različnih strategij za oglaševanje preko interneta. Kaj ponuja in kako deluje posamezna oblika oglaševanja.

Google iskalno omrežje.
Oglašujete lahko osebam, ki vpisujejo poizvedbe v Google in najdejo vaše oglase.  Iskalno omrežeje deluje na iskalnih poizvedbah, tako imenovanih ključnih besedah. Google oglas se sproži in prikaže uporabniku, ko le ta v Googlu  išče določene informacije.  Prednost tega oglaševanja je v tem, da lahko določimo širok nabor ključnih besed za katere menimo, da bodo našemu podjetju doprinesle največ. Dober strokovnjak za digitalni marketing izdela kvalitetne tekstovne oglase, ki popeljejo uporabnika oglaševalčevo spletno stran, kjer uporabnik lahko prejme najkoristnejše informacije v zvezi z njegovim iskanje. Posledično uporabnik izvede nakup, povpraševanje, klic ipd..

Prikazno omrežje
Google oglaševanje pa ne ponuja le oglase na podlagi uporabnikovih iskanj. Prikazujte vaše oglasne pasice na spletu. Vaši slikovni (banner) oglasi se lahko prikazujejo na google partnerskih spletnih straneh. Slednje imenujemo oglaševanje v prikaznem omrežju, ki so izjemno učinkoviti in nepogrešljivi pri oglaševanju na googlu. Google oglasi se bodo tako prikazovali uporabnikom na točno določenih spletnih straneh medtem ko bodo uporabniki surfali po spletu. Zamislite si, da nekdo išče informacije o novih gumah in med listanjem spletne strani o gumah naleti na mamljivo sliko vaše ponudbe. Obstaja velika verjetnost da bo prav ta google oglas uporabnika prepričal da bo obiskal vašo spletno stran in kupil zimske gume pri vam.

Da pa prikazovanje oglasov ni zgolj naključje Google oglaševanje nudi izjemno metodo ki ji pravimo remarketing. Gre za oglaševanje uporabnikom, ki so že obiskali vašo spletno stran, in ne samo to, lahko jim prikazujete prav tiste oglase, ki so si jih že ogledovali na vaši spletni strani a jih niso kupili iz kakršnih koli drugih razlogov. Ta oblika google oglasov pride še povsem v poštev pri dražjih izdelkih oz. storitvah pri katerih je nakupni proces veliko daljši kot pri cenejših stvareh. Velikokrat se zgodi, da si kupec večkrat ogleda spletno stran preden kupi izdelek.

Oglaševanje  na mobilnih ali tabličnih napravah.
Google oglasi, ki so optimizirani za mobilne naprave nudijo številne prednosti, ki jih lahko pridno izkoristite, da pridobite nove stranke.  Izjemno učinkovita metoda za oglaševanje mobilnih aplikacij, izdelkov ki so namenjeni mobilnim naprava, storitve za katere cilj je da vas stranka pokliče preko telefona. Mobilno oglaševanje narekuje sodobne trende oglaševanja.

Predstavljajte si, da imate lokalno dejavnost, na primer avtopralnico v Novi Gorici. Vaš cilj je, da vas bodo našle stranke v okolici 10 kilometrov in da se bodo naročile pri vas preko telefonskega klica.  Tovrstni google oglasi vam omogočijo, da nastavite točno določeno lokacijo prikazovanja oglasov, ter da bodo s klikom nanj takoj preko telefona dosegli vaše podjetje. Super mar ne? Ob tem lahko izločite vse tiste osebe, ki jih tovrstna dejavnost ne zanima in na tak način oglašujete le tistim ki to dejansko želijo.

Videooglaševanje na Youtubu
Youtube je največje skladišče videoposnetkov na spletu. Vedno več ljudi išče informacije preko Youtuba. Oglaševanje na Youtubu je namenjeno vsem tistim, ki bi radi v video oglasu predstavili svoje podjetje, izdelke ali storitve in s tem kupce nagovarjali k dejanju. Odlično se obnesejo tudi za povečanje prepoznavnosti podjetja.  Najboljše pri videooglaševanju pa je to, da če si uporabnik v celoti ne ogleda vašega oglasa vam Google ne zaračuna prav nič.

 

Vse se lepo sliši, vendar koliko vse to stane?

Google oglaševanje je zagotovo najboljše oglaševanje na spletu, zato ker prinaša rezultate. Vam kot oglaševalcu ponuja neskončne možnosti in ena izmed teh je tudi ta, da sami določite proračun ki ga želite porabiti za oglaševanje.  Statistiko oglaševanja lahko dnevno, kadarkoli spremljate iz svojega naslonjača in točno vidite koliko ste namenili za oglaševanje in koliko je doprineslo to k vašemu podjetju. Razberete lahko katere ključne besede so vam prinašale nakupe, kdo in koliko so stari vaši kupci.

Plačajte le ko nekdo klikne na vaš oglas
Google oglaševanje ponuja različne možnosti plačevanja za oglase. V standardnem iskalnem omrežju Google oglaševalcem zaračuna le kadar nekdo klikne na njihov oglase. Najbolje pa je to da se lahko vaši google oglasi prikazujejo neomejeno uporabnikom pravzaprav brezplačno. Za prikaze torej ne plačujete nič. Ta način obračunavanja imenujemo tudi CPC oz cost per click, kar pomeni cena za klik. Cene v Sloveniji se gibajo od 0,01 centa na klik pa vse do 1,5 eura, v določenih specifičnih primerih pa lahko tudi več.

Plačilo na tisoč prikazov
Cena na tisoč prikazov oz. CPM uporabljamo v prikaznem omrežju, kadar želimo da naše oglase vidi čim več ljudi. Pri tem načinu obračunavanja kliki na naš oglas ne prinašajo dodatnih stroškov oglaševanja. Izredno učinkovita in cenovno ugodna metoda, kadar želimo graditi na prepoznavnosti.

Cena na ogled
Cena na ogled se uporablja v videooglaševanju na ormežju Youtube.  Google oglasi se prikazujejo na Youtube, oglaševalec pa plača le takrat kadar si uporabnik ogleda video oglas, ki ga ponuja na Youtubu.

Budget  za oglaševanje izberete sami
Verjetno najbolša prednost pred drugim oblikam oglaševanja je v tem da google oglaševanje nudi popoln nadzor nad vašim budgetom, ki ga lahko sami določite na dnevni ravni. Vsekakor se je dobro držati smernic Googla, ki priporoča kolik naj bi bil dnevni budget za oglaševanje.  Budget za spletno oglaševanje lahko enostavno izračunamo po formuli št. Mesečnih iskanj * povprečna cena na klik deljeno z številom dnem v mesecu.

 

Google oglaševanje zato brez dvoma nima konkurence

Google oglaševanje je trenutno zagotovo najmočnejše orožje, ki ga lahko uporabite na spletu za oglaševanje.  Vsekakor pa je nujno potrebno, da tovrstno delo prepustite strokovnjakom za digitalni marketing, ki so nenehno v stiku z najbolšimi oglaševalci in  Google svetovalci, ki to počno profesionalno.  Zato če še niste pričeli z google oglaševanjem premislite  ponovno, saj se vedno več podjetij zaveda, da je Google oglaševanje prej nuja kot izjema za uspešno doseganje svojih ciljev.

Share