Oglaševanje na facebooku

facebook oglaševanje
Objavil

Danes je Facebook z več kot 1 miljardo uporabnikov največje socialno omrežje. Oglaševanje na facebooku mnogim spletnim prodajalcem predstavlja odličen marketinški kanal preko katerega pridobivajo nove stranke in povečujejo svojo učinkovitost internetnega poslovanja.  Predno se lotimo oglaševanja preko facebooka si moramo postaviti željene cilje. Facebook namreč omogoča številne opcije oglaševanja kot so; pridobivanje novih kupcev na vaši spletni strani,  pridobivanje novih všečkov na vaši facebook strani, izpostavljanje vaše blagovne znamke s povečanim obsegom prikazovanja blagovne znamke,  prenos vaše aplikacije in še mnogo drugih naprednih opcij.

Izbira ciljne skupine

Preden se odločite za objavo vašega oglasa je nujno potrebno izoblikovati vašo ciljno publiko na katero želite ciljati. Facebook oglaševanje nudi izjemno napreden filter za določanje komu želite prikazovati vaše oglase. Izbirate lahko med spolom, starostno skupino, jezikovno nastavitvijo, lokacijo, obnašanjem, interesom in še mnogo drugih nastavitev s katerimi se bodo vaši facebook oglasi prikazovali kar se da najbolj usmerjenimi strankam.

Določitev bugeta

Oglaševanje na facebooku seveda omogoča natančno nastavitev vašega proračuna, ki ga želite nameniti za oglaševanje. Lahko izbirate med dnevnim proračunom za določeno kampanijo, ali proračunom ki bi ga radi porabili za časovno določene oglase. Facebook kot napredna platforma za oglaševanje vam že sam priporoča priporočen buget za oglaševanje.

Oblikujte oglas, ki pritegne kupce

 

Facebook oglasi naj bodo oblikovani tako, da pritegnejo potencialne kupce ki si želijo kupiti vaš izdelek. Izpostavite akcije, promocijske ponudbe in brezplačno dostavo. Ponudite jim nekaj več od ostalih konkurentov. Obikujte več različnih oglasov in sledite njihovi uspešnosti. Oglaševanje na facebooku zahteva redno spremljanje kampanije, saj le na tak način dosežete da so vaši facebook oglasi kvalitetni in da vam zagotavljajo donosnost vaše naložbe.

Sledite konverzijam

Konverzije so odlično merilo uspešnosti vaše oglaševalske kampanije. Ali vaše facebook oglaševanje prinaša rezultate lahko kaj kmalu ugotovite z sledenjem konverzijam. Konverzijam kot so nakup v spletni trgovini, prenos aplikacije, like vaše strani so idealen pokazatelj uspešnosti vaših facebook oglasov. Spremljanje konverzij je nujno in smotrno, saj je izjemno dober pokazatelj kako uspešni so vaši facebook oglasi in vaše oglaševanje.

Za več informacij v zvezi z facebook oglaševanjem lahko kontaktirate nas in z veseljem vam bomo pomagali do željenih ciljev.

Share