5 nujnih dejavnikov za vašo prodajno spletno stran

Objavil

Največji izziv poslovanja je zagotovo prepričati stranke, da bodo kupile vaš izdelek oz. storitev. Prav to nalogo opravlja prodajna spletna stran, z drugimi besedami landing page. Vaše sanje se bodo uresničile, ko boste spali, med tem pa bo vaša spletna stran prodajala namesto vas. Nobenih stroškov z zaposlenimi in vsak trenutek lahko preverite vaše stroške poslovanja. Ampak, saj to so pravzaprav sanje vsakega podjetnika mar ne?

Oblikovati vrhunsko prodajno spletno stran je prej vse drugo kot lahka naloga. Največkrat slabo izdelane strani samevajo nekje na spletu, kjer jih uporabniki pravzaprav sploh ne najdejo.

Kakšno funkcijo pravzaprav ima učinkovita spletna stran:

1. Efektivna spletna stran bo pritegnila obiskovalce.
Ste vedeli, da je prvih osem sekund tistih, ki naredijo prvi vtis na obiskovalce vaše spletne strani. Z drugimi besedami povedano, če jim stran ni všeč bodo enostavno odsurfali drugam.

2. Izmenjava informacij mora biti enostavna, jasna in nedvoumna.
Prva vprašanja uporabnika ko pride na vašo spletno stran:
“Kaj je to?, Je to tisto kar iščem?, naj pritisnem tipko “nazaj”?”
Spletna stran mora ponujati iskane odgovore, cilj je da uporabnik ostane na strani in kupi izdelek oz. storitev.

3.Prava prodajna spletna stran pripravi uporabnika, da bo sprožil akcijo
Call to Action oz. CTA je beseda, ki se pogosto uporablja v spletnem poslovanju. Tu dejansko prihaja do akcije uporabnika, kot je nakup, prijava v novice, prenos oz. izpolnitev kontaktnega obrazca.. CPA je običajno gumb ali povezava, ki nas usmeri do željene akcije.

nakup

nakup

4.Učinkovita prodajna stran zgradi zaupanje in kredibilnost.
Virtualni svet je dandanes poln takšnih in drugačnih prevar. Ljudje kupujejo od ljudi, ki jim zaupajo. Zato je potrebno zgraditi zaupanje. Ena izmed zelo učinkovitih metod so mnenja vaših strank. Redno osveževanje vaše spletne strani bo pritegnilo uporabnike, ki vam bodo zaupali. Več zadovoljnih uporabnikov pa pomeni več strank, kaj ne?

5.Hitrost osveževanja in izgled spletne strani
Se vam je že zgodilo, da ste obiskali spletno stran,ki se je nalagala celo minuto. Najverjetneje se jo zaprli še preden se je uspela do konca naložiti.
Ste že kdaj obiskali spletno stran, ki je bila barvno neusklajena informacije pa so bile pomešane po celi strani? Najverjetneje ste pritisnili gumb “nazaj” in je nikoli več obiskali..
Hitrost in postavitev spletnega mesta je izrednega pomena pri uporabnikih. Z uporabo mobilnikov in tablic je potrebno imeti optimizirano spletno stran tudi za le te. Informacije morajo biti vidne, gumbi za nakup izdelka oz. storitve pa zelo jasni in ne skriti. Kupec mora dobiti informacije kar se da najhitreje, saj se bo le na tak način odločil za Vas.

Ne čakajte, da vas povozi konkurenca, oblikujte si najsodobnejšo prodajno spletno stran, stopite v kontakt z nami in za Vas bomo pripravli brezplačno neobvezujočo ponudbo za izdelavo popolne prodajne spletne strani.

Povpraševanje

Share