Kako spremljamo obisk spletne strani

Kako spremljamo obisk spletne strani
Objavil

 

Torej, izdelali so vam prvo spletno stran za vaš super izdelek in storitev, vendar se vam nikakor ne sanja kako in kaj se vaši kupci obnašajo na njej. Obstajajo številna brezplačna orodja s katerimi merimo obisk spletne strani oz. vodimo celotno analitiko vašega spletnega mesta. V tem prispevku vam bi predstavil nekaj osnovnih funkcij brezplačnega orodja Google Analytics, ki je danes obvezen del spletnega poslovanja.

Spremljajte obisk vaše spletne strani

Google Analytics omogoča preprost vpogled  statistike obiskov vaše spletne strani. Odkrijte koliko obiskovalcev dnevno,tedensko ali mesečno obišče vašo internetno stran. Preglejte koliko časa se uporabniki zadržijo na vaši spletni strani, s katerih držav prihajajo uporabniki in preko katerih naprav so prišli na vašo stran.

Kako vas uporabniki najdejo

Obstaja več načinov kako uporabniki pridejo na vašo spletno stran. Ločimo med organskim, plačanim, direktnim, referenčnim in socialnim obiskom.

Direktni obisk:
Če nekdo vpiše v brskalnik natančno vašo spletno stran npr. www.domena.si, se to beleži kot direktni obisk.

Plačani obisk:
Plačani obisk se šteje v primeru, da vašo spletno stran oglašujete na Google iskalniku.

Referenčni obisk:
Če uporabnik pride na vašo spletno stran z druge spletne strani se beleži to kot referenčni obisk.

Socialni obisk:
V koliko na socialnih omrežji objavljate zanimivosti in uporabniki prek tega pridejo na spletno stran se to beleži kot socialni obisk.

Organski obisk:
V kolikor se vaša spletna stran pojavi v iskalniku google med neplačanimi rezultati za določeno ključno besedo in uporabnik klikne na njo, se to beleži kot organski obisk.

Več različnih virov uporabnikov vam lahko prinesejo večji obisk in posledično tudi večji zaslužek. Vse to lahko enostavno merite v Google Analytics

Vedenje uporabnikov

Katere so vaše najbolj obiskane podstrani, kako se uproabniki gibajo po straneh in koliko časa preživijo na spletni strani lahko enostavno spremljate. Zakaj je to pomembno? S tem lahko izboljšate vaše poslovanje, odkrijete neizkoriščen potencial. Poskušajte izboljšati neobiskane spletne strani in poskusite iztržiti največ od spletnih strani, ki so najbolj obiskane.

google adwords

Google Adwords Google Analytics

Povežite račun z Google Adwords

V kolikor oglašujete Google Adwords vam Analytics omogoča združevanje teh dveh računov, preko katerih dobite celovito stroškovno statistiko vaše oglaševalske akcije. Preverite preko katerih ključnih besed so vaši uporabniki prišli na vašo stran.

Spletno oglaševanje je včasih lahko tudi stroškovni zalogaj. Konverzija oz. strošek ponudnika, ki ga zapravi za določeno enoto prodanega izdelka oz. storitve je le še ena izmed številnih funkcij, ki vam lahko prihranijo odvečne stroške pri oglaševanju na spletu.

Spremljajte statistiko z vaše mobilne naprave

Google Analytics je dostopen tudi na Google Play kot mobilna aplikacija, tako da vam ni potrebno sedeti za računalnikom dolge ure, temveč lahko obnašanje svojih kupcev enostavno spremljate tudi s svojega najljubšega fotelja ob dišeči kavici ali čaju..

 

 

 

 

 

 

 

 

Share